İdeyanın təsdiqi vaxt və pul sərf etməyə dəyər olan şirkət adı, məhsul və ya xidmət üçün ideyanın sınaqdan keçirilməsi və ya yoxlanılması prosesidir.
1. Niyə fikirlərinizi təsdiqləməyi düşünməlisiniz?
2. İdeyalarınızı necə səmərəli şəkildə təsdiq edirsiniz?
3. Problemini həll edəcəyiniz şəxsin nümunə personasını və ya profilini yaradın. Fikriniz hansı təbəqəni hədəfləyir və ya hansı sinif insanlar məhsulunuzdan istifadə edəcək və ən çox bunun üçün pul ödəyəcək.
4. Fiziki sınaq və xüsusilə rəy üçün istifadə edilə bilən prototip və ya minimal qiymətli məhsul (MVP) yaradın.
5. Dostlarınız və ailənizlə əlaqə saxlayın ki, sizə sağlam, həqiqi və qərəzsiz rəy verəcəyinə əminsiniz.
6. Nəhayət, hədəf bazarınızla əlaqə saxlayın və onlara suallar verin, reaksiyalarını öyrənin və rəylərini qeyd edin
Idea Validation haqqında düşünməyin səbəbləri
Biznes ideasına sahib olmaq sizi digər insanlardan 1 addım önə atır, amma düzgün bazarda, düzgün müştəri seqmentində olmağınızı yoxlamağınız çox önəmlidir.İdeanın doğru olub olmaması yoxlamağın ən başlıca üsulu insanların qarşılaşdığı problemləri araşdırmaqdır. Bunun real və doğru şəkildə aparılma üsullarından ən əsası www.allinus.az platformasından istifadə etməkdir. Sayta daxil olursunuz, məhsulunuzun həll yolu tapdığı problemi araşdırırsınız və həmin nəticələrə uyğun məhsulu inkişaf etdirib bazara çıxarırsınız.